
AIKE DIRKZWAGER - artistieke leiding en regie
Aike Dirkzwager is een regisseur met veel gevoel voor complexe vertelstructuren binnen het teksttoneel en muziektheater. Hij heeft veel ervaring met het bewerken van literatuur voor theater, begeleidt makers bij de ontwikkeling van hun concept, en voert op verzoek de eindregie en redactie van een voorstelling. Hij werkt zowel in het muziektheater, jeugdtheater, met cabaretiers, muziekensembles als in het klassieke toneel. Hij is sinds 2018 regisseur en artistiek leider van Pink Floyd Project waarmee hij samen de producties Acoustic Echoes en The Wall 40 Years maakte. In 2022 regisseerde hij Pink Floyd Project's nieuwste show: Return To The Dark Side of the Moon, die nu in de Nederlandse theaters is te zien.

WOUTER BESSELS - adviseur
Wouter is sinds 2015 als adviseur op het gebied van de muziek, de achtergronden en het oeuvre van Pink Floyd en diens bandleden betrokken bij de producties van Pink Floyd Project.
Tijdens Acoustic Echoes, de theatervoorstelling over 50 jaar Pink Floyd, vertelt Wouter het verhaal van Pink Floyd. Een soortgelijke rol heeft hij ook bij de Top 2000 shows die de band vanaf 2019 geeft. Af en toe is hij op het podium te zien als figurant en doet hij samen met Annelies Hendriksma de merchandise. In het dagelijks leven is Wouter journalist bij Dagblad van het Noorden.
Tijdens Acoustic Echoes, de theatervoorstelling over 50 jaar Pink Floyd, vertelt Wouter het verhaal van Pink Floyd. Een soortgelijke rol heeft hij ook bij de Top 2000 shows die de band vanaf 2019 geeft. Af en toe is hij op het podium te zien als figurant en doet hij samen met Annelies Hendriksma de merchandise. In het dagelijks leven is Wouter journalist bij Dagblad van het Noorden.

MIKE GOOSEN - 'Front Of House' audio engineer
Mike Goosen is vanaf de oprichting van Pink Floyd Project in 2005 de audio engineer.
Hij is verantwoordelijk voor het zaalgeluid en de surround mix. In de livemuziek is Front Of House (FOH) het deel van de apparatuur dat op het publiek is gericht: het PA-systeem. Als FOH-geluidsman moet je een goed 'oor-knop-coördinatie ontwikkelen. Kort gezegd, moet je datgene wat je wil horen of wil corrigeren in het geluidsbeeld, kunnen vertalen naar het draaien aan knoppen of het schuiven van faders. Hij is ook verantwoordelijk voor de line- en soundcheck van de band. Bij de line-check wordt gecontroleerd of het hele systeem goed is aangesloten en niet stoort; bij de soundcheck wordt het geluid op gedetailleerde wijze uitgemixt en in balans gezet.
Mike zorgt voor een fenomenaal zaalgeluid dat, volgend kenners, gerekend mag worden tot een van de beste in theaterland.
Hij is verantwoordelijk voor het zaalgeluid en de surround mix. In de livemuziek is Front Of House (FOH) het deel van de apparatuur dat op het publiek is gericht: het PA-systeem. Als FOH-geluidsman moet je een goed 'oor-knop-coördinatie ontwikkelen. Kort gezegd, moet je datgene wat je wil horen of wil corrigeren in het geluidsbeeld, kunnen vertalen naar het draaien aan knoppen of het schuiven van faders. Hij is ook verantwoordelijk voor de line- en soundcheck van de band. Bij de line-check wordt gecontroleerd of het hele systeem goed is aangesloten en niet stoort; bij de soundcheck wordt het geluid op gedetailleerde wijze uitgemixt en in balans gezet.
Mike zorgt voor een fenomenaal zaalgeluid dat, volgend kenners, gerekend mag worden tot een van de beste in theaterland.